StPr/25/0632
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie rejestów dokumentów. Kopiowanie dokumentów, wpinanie, segregowanie i porządkowanie dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kopiarka, skaner. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie informatycznym. Współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie realizacji zadań.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, średnie zawodowe
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Lewandowska
Nr telefonu:
243671844 243671848 243671816
Wymagane dokumenty:
skierowanie