StPr/25/0847
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w przyjmowaniu wniosków paszportowych.
2. Pomoc w wydawaniu gotowych paszportów.
3. Wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności związanych z procesem uzyskania paszportu.
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: wykształcenie wyższe (licencjat), skrupulatność, dokładność, komunikatywność. Praca w Tarnowie, w godz.: pon.: 9:00-17:00, wt.-pt.: 07:30-15:30
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe (licencjat), skrupulatność, dokładność, komunikatywność. Praca w Tarnowie, w godz.: pon.: 9:00-17:00, wt.-pt.: 07:30-15:30
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednicy pracy
Nr telefonu:
14 688 23 55
Wymagane dokumenty:
skierowanie, CV