StPr/25/0304
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Weryfikacja i aktualizacja ofert handlowych. Wsparcie operacyjne zespołu sprzedażowego. Obsługa korespondencji z klientem. Monitorowanie zapytań wewnętrznych (B+Z). Kontrola kategorii ofert i korespondencji. Obsługa nad kluczowymi klientami (wsparcie administracyjne).
Miejsce pracy:
Pysznica, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagane wykształcenie: min. średnie.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie: min. średnie.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paweł Zięba
Nr telefonu:
156433751
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Należy zglaszać się osobiście po odbiór skierowania do swojego doradcy klienta.