StPr/25/0836
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa zamówień i magazynu: przygotowywanie i pakowanie zamówień, przyjmowanie i rozpakowywanie dostaw, kontrola jakości i ilości produktów, aktualizacja opisów produktów i danych w systemie sprzedażowym, utrzymanie porządku w magazynie i części biurowej; Obsługa klienta (telefoniczna i online): odpowiadanie na wiadomości klientów, udzielanie informacji o produktach i zamówieniach, prowadzenie terminarza kontaktów z klientami, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i administracyjnych; Marketing i media społecznościowe: pomoc w przygotowywaniu zdjęć, stories i krótkich materiałów wideo, tworzenie prostych grafik i opisów promocyjnych, wsparcie w codziennych działaniach marketingowych sklepu
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy z komputerem i telefonem, gotowość do nauki nowych czynności
Inne wymagania:
komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy z komputerem i telefonem, gotowość do nauki nowych czynności
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook