StPr/25/0042
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP iPP, ergonomii i ochrony środowiska
- w częściach biurowych: zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie, usuwanie zabrudzeń, czyszczenie wykładzin i dywanów, wycieranie kurzu z mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia biurowego i elementów dekoracyjnych
- w sanitariatach: mycie i dezynfekcja armatury i urządzeń sanitariatach: mycie i dezynfekcja armarury iyrządzeń sanitarnych; usuwanie zabrudzeń z luster, płytek iścian; uzupełniani środków higienicznych;
- w pomieszczeniach socjalnych: apewnienie czystości urządzeń kuchennych, czyszczenie miejsc przeznaczonych do spożywania posiłków;
- dodatkowe czynności: planowanie działańzwiązanych ze sprzątaniem, zabezpieczenie potrzebnych materiałów, podlewanie kwiatków, informowanie o mokrej lub sliskiej podłodze, schodach, oblodzonej nawierzchni zewnętrznej (np. poprzez ustawienie odpowiednich oznakowań), utrzymanie czystości terenu, utrzymanie czystości terenu w bezpiecznym otoczeniu budynku i odśnieżanie dojścia do budynku i odśnieżanie dojścia do budynku
Miejsce pracy:
Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- rzetelność, sumienność, wysoka kultura osobista, dbałość o jakość wykonywanej pracy, pracowitość
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Alicja Ceglarska
Nr telefonu:
672585066 w. 148
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie