StPr/25/0340
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i administracyjnych polegające na : odkurzaniu sprzętu i mebli oraz ich czyszczenie , odkurzaniu i czyszczeniu wykładziny dywanowej , odkurzaniu i myciu podłóg, myciu drzwi, opróżnianiu pojemników na śmieci i pojemników niszczarki do papieru, mycia okien wg. Potrzeb. W skład pomieszczeń biurowych i administracyjnych wchodzą : biuro komendanta I zastępcy komendanta powiatowego PSP, biuro sekcji ds., organizacji i kadr , biuro sekcji ratowniczo-gaśniczej , biuro kwatermistrzowsko-techniczne , sala sztabowa, sala konferencyjna , pomieszczenie kancelarii tajnej ( w terminie uzgodnionym), świetlica , pomieszczenie powielarni , pomieszczenie kuchenne , pokój wypoczynkowy , klatka schodowa
Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na I piętrze Komendy
Sprzątanie pomieszczeń WC znajdujących się na parterze Komendy , na czas działania Zintegrowanego Punktu Alarmowo Dyspozycyjnego Lasów Państwowych w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu, w okresie marzec październik
Mycie naczyń po uroczystościach organizowanych w Komendzie
Miejsce pracy:
Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Robert Szumski
Nr telefonu:
672585066 w. 149
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie