StPr/25/1118
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Sprawna i życzliwa obsługa gości poprzez udzielanie informacji o dostępności, standardzie, wyposażenia hotelu i restauracji, umiejętność powitania, przyjmowania i żegnania gości, meldowanie i obsługiwanie gości za pobyt przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawienia faktur, obsługa urządzeń biurowych, utrzymywanie czystości, porządku pomieszczeń, zaplecza recepcji i części sportowej hotelu
Miejsce pracy:
Rogoźniczka, powiat: bialski, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Sulej
Nr telefonu:
833416610
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie