StPr/25/0244
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, odpowiadanie za maile - zapytania rezerwacyjne, odbieranie telefonów, wprowadzanie rezerwacji do systemu operacyjnego, rozliczanie rezerwacji, wystawianie faktur i paragonów, obsługa systemów rezerwacyjnych, praca w godzinach: 7.00-15.00, 14.00-22.00
Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie minimum średnie, znajomość języka angielskiego, predyzpozycje do kontaktu z ludźmi, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie.
Inne wymagania:
wykształcenie minimum średnie, znajomość języka angielskiego, predyzpozycje do kontaktu z ludźmi, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Krawczyk
Nr telefonu:
322978746
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook