StPr/25/0373
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Pomoc w sporządzaniu pism urzędowych.
2. Wykonywanie zleconych czynności administracyjno-biurowych, m.in. nadawania numerów pism, zakładanie teczek i kart, wpinanie pism, kompletowanie wniosków do wpięcia.
3. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie przyjętymi standardami.
4. Adresowanie, drukowanie i uzupełnianie potwierdzeń odbioru oraz wysyłanie korespondencji.
5. Obsługa interesantów udzielanie podstawowych informacji klientom OPS oraz kierowanie ich do właściwego pracownika Ośrodka.
6. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
7. Obsługa programów MS Office, LibreOffice.
8. Obsługa urządzeń biurowych.
Miejsce pracy:
Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
323566299
Wymagane dokumenty:
skierowanie