StPr/24/1634
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
1. Archiwizacja dokumentacji urzędowej z poszczególnych referatów Urzędu.
2. Pomoc w porządkowaniu przechowywanej dokumentacji z lat wcześniejszych, zgromadzonej w archiwum.
3. Udostępnianie dokumentacji archiwalnej pracownikom i petentom.
4. Przyjmowanie dokumentacji z Referatów Urzędu do archiwum zakładowego.
5. Udział w brakowaniu dokumentacji.
6. Obsługa urządzeń biurowych(ksero,fax)znajomość pracy na komputerze.
7.Wykonywanie innych zadań wg potrzeb.
Miejsce pracy:
Reda, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Rafał Czonstke
Nr telefonu:
586776324
Wymagane dokumenty:
CV