StPr/25/0270
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
A. Część teoretyczna:
1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.
2. Zapoznanie się z zasadami i procedurami pracy serwisu AGD.
3. Zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku referent ds. przyjęć.
B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:
1. Obsługa klientów bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa.
2. Przyjmowanie sprzętu AGD do naprawy w serwisie.
3. Wystawianie dokumentów potwierdzających przyjęcie sprzętu.
4. Wprowadzanie zleceń do systemu oraz aktualizacja ich statusów.
5. Umawianie wizyt serwisowych z klientami.
6. Ewidencjonowanie danych klientów oraz sprzętu w systemie.
7. Wypełnianie druków i dokumentów obowiązujących w firmie.
8. Zarządzanie dokumentacją związaną z realizacją usług serwisowych.
9. Przygotowywanie korespondencji do wysłania oraz nadanie jej do wysyłki w Placówce pocztowej.
10. Przyjmowanie i magazynowanie zużytych części od serwisantów.
Miejsce pracy:
Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- Staż w ramach środków ALGORYTMU. Wymagania organizatora: wykształcenie co najmniej zawodowe, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność.
Inne wymagania:
Staż w ramach środków ALGORYTMU. Wymagania organizatora: wykształcenie co najmniej zawodowe, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta obsługujący bezrobotnego
Nr telefonu:
(33) 873 71 00, (33) 873-50-20, (33) 873-50-21
Wymagane dokumenty:
Bezrobotny posiadający określoną w IPD formę wsparcia - staż.