StPr/25/0510
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
ZAPOZNANIE Z POLITYKĄ FIRMY, WEWNĘTRZNYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI, SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPU, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I UMÓW DOTYCZĄCYCH ZAKUPÓW ORAZ SPRZEDAŻY, KOMPLETOWANIE I PRZECHOWYWANIE KORESPONDENCJI ZWIĄZANEJ Z POWSTANIEM I REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ I SPRZEDAŻY, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW, PRZYJMOWANIE, TWORZENIE I WPROWADZANIE DO OBIEGU DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z OBROTEM MATERIAŁOWYM W WYDZIALE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE ORAZ PROGRAMU COMARCH ERP OPTIMA, ZAPOZNANIE Z PORTOFILIO PRODUKTOWYM I TOWAROWYM WYDZIAŁU, KONTAKT I UTRZYMANIE DOBRYCH RELACJI Z AKTUALNYMI KLIENTAMI ORAZ POZYSKANIE NOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW I SPORZĄDZANIE PISM WEWNĘTRZNYCH
Miejsce pracy:
Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGI (MILE WIDZIANA), SKRUPULATNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY I KOORDYNACJI WIELU ZADAŃ JEDNOCZEŚNIE, ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE
Inne wymagania:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGI (MILE WIDZIANA), SKRUPULATNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY I KOORDYNACJI WIELU ZADAŃ JEDNOCZEŚNIE, ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE I ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
DORADCA KLIENTA
Nr telefonu:
77 4827041
Wymagane dokumenty:
CV