StPr/25/0144
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się/ nauka/ pomoc w następujących czynnościach:
-gromadzenie i systematyzowanie informacji przydatnych w sprzedaży i świadczeniu usług turystycznych;
-przygotowanie ofert dla klientów i ich prezentowanie;
-profesjonalna obsługa klienta zgodnie z zasadami kultury i etyki;
-udzielanie informacji (przepisy paszportowo-wizowe, warunki klimatyczne, ubezpieczenia, ostrzeżenia dla podróżujących);
-realizowanie zamówień klientów w zakresie organizacji usług turystycznych;
-zainteresowanie klientów ofertą przy wykorzystaniu różnych form promocji (katalogi, foldery);
-dbanie o stanowisko pracy;
-nauka systemów rezerwacyjnych.
Miejsce pracy:
Kobyłka, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Znajomość komputera, chęć do pracy, otwartość, komunikatywność, znajomość MS Office, zaangażowanie
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Rakowska
Nr telefonu:
227637346
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie