StPr/25/0031
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw kancelaryjnych, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie archiwum Inspektoriatu, rejestrów, wykonywanie sprawozdań statystycznych.
Praca w godz. 7-15
Miejsce pracy:
Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- wymagane wykształcenie min. średnie, korzystanie z pełni praw publicznych
Inne wymagania:
wymagane wykształcenie min. średnie, korzystanie z pełni praw publicznych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Julia Orlik
Nr telefonu:
322232553
Wymagane dokumenty:
skierowanie