StPr/25/0070
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu: odbiera telefony i przekierowuje rozmowy do poszczególnych działów, zaopatruje działy w materiały biurowe, przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, rozdziela korespondencję za pokwitowaniem, przygotowuje posiedzenia Zarządu, zawiadamia zainteresowanych o terminie, miejscu i porządku posiedzenia, sporządza protokoły z posiedzeń Zarządu, przekazuje uchwały i decyzje Zarządu zainteresowanym konórkom do realizacji i prowadzi ewidencję uchwał i deczyzji Zarządu, praca w godzinach 7.00-15.00.
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie średnie, wyższe kierunkowe np. administracja, komunikatywność, sprawność fizyczna, odporność na stres
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, wyższe kierunkowe np. administracja, komunikatywność, sprawność fizyczna, odporność na stres
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Chmielewska
Nr telefonu:
322978733
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie