StPr/25/0299
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa klienta - przyjmowanie klientów i udzielanie im ogólnych informacji, prowadzenie korespondencji z kjlientami - pisanie pism, wysyłanie oraz odbieranie i kierowanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób, nadzór nad terminarzem spotkań przełożonych. obsługa sekretariatu, odbiór i przygotowywanie korespondencji do wysyłki
Miejsce pracy:
Miękinia, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Chabraszewska
Nr telefonu:
713172505 w. 111
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv