StPr/25/0726
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
nadzór nad dokumentacją w sekretariacie; organizowanie oraz obsługa spotkań z klientami; odbieranie telefonów, maili, przyjmowanie i wysyłka korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich; rejestracja korespondencji; przygotowywanie pism, dokumentów firmowych dla przełożonych, nadzór nad obiegiem dokumentacji; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura, zamawianie artykułów biurowych
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- wykształcenie średnie, wyższe; komunikatywna znajomosć j. angielskiego
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, wyższe; komunikatywna znajomosć j. angielskiego
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV