StPr/25/1537
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Sekretarka,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, dbanie o relację z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, kontrola nad korespodencją przychodzącą oraz wychodzącą,udzielanie informacji telefonicznie, tworzenie baz o prawidłowy obieg informacji.
Miejsce pracy:
Janowiec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Kozik
Nr telefonu:
177880087
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.