StPr/24/4191
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
-prowadzenie korespondencji związanej z działalnoścą medyczną i administracyjną kliniki
-sporządzanie pod kierunkiem lekarza opisów z historii choroby wypisów końcowych
-sporządzanie zestawień statystycznych i przekazywania ich do Działu sprzedaży Usług Medycznych i Statystyki
-dbanie o należyte zaopatrzenie kliniki w potrzebne druki medyczne oraz sekretariatu w amteriały biurowe
-porządkowanie dokumentacji pacjentów i jej zwrot w obowiązującym terminie do Działu sprzedaży Usług Med. i Statystyki
-pobieranie dokumentacji z archiwum dokumentacji med. na podstawie zleceń lekarskich
-zachowanie tajemnicy państowej i służbowej
-obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Obsługa komputera z pakietem MS Office
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Albert
Nr telefonu:
422516592
Wymagane dokumenty:
skierowanie