StPr/25/0457
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
kontakt osobisty i telefoniczny z klientami kancelarii, uzupełnianie wzorów dokumentów danymi, organizacja pracy kancelarii, nadzór nad terminowym wykonywaniem czynności i wysyłką dokumentów, wydawanie i przyjmowanie dokumentów klientów, prowadzenie repertorium i ksiąg kancelarii
Miejsce pracy:
Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność organizacji pracy, dokładność, sumienność
Inne wymagania:
bardzo wysoka kultura osobista, uprzejmość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność organizacji pracy, dokładność, sumienność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kubecka
Nr telefonu:
814613523
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV