StPr/25/0809
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Wspieranie pracy kierownika w czynnościach administracyjnych.
2. Obsługa telefoniczna oraz stacjonarna kontrahentów i klientów.
3. Bieżąca obsługa biura.
4. Pomoc w porządkowaniu i archiwizowaniu dokumentów.
5. Współpraca z księgowością oraz działem prawnym.
6. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
7. Obsługa programów komputerowych i platform handlowych (również w j. angielskim).
8. Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura.
9. Prowadzenie rekrutacji pracowników.
10. Tworzenie i wysyłanie korespondencji firmowej.
Miejsce pracy:
Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość programów komputerowych (Word Excel, Canva), umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość programów komputerowych (Word Excel, Canva), umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie, od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Pośrednicy pracy
Nr telefonu:
14 688 23 55
Wymagane dokumenty:
skierowanie