StPr/25/0154
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji (zszywanie akt, paginacja, porządkowanie dokumentacji). Prace pomocnicze przy przyjmowaniu dokumentacji do archiwum zakładowego. Czynności pomocnicze przy przyjmowaniu i ekspedycji korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych. Inne czynności kancelaryjno - biurowe.
Miejsce pracy:
Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze branżowe, średnie zawodowe, średnie branżowe, średnie ogólnokształcące, pomaturalne/policealne, zasadnicze zawodowe
- obsługa komputera
- Osoby bezrobotne powyżej 50 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu lub Osoby długotrwale bezrobotne powyżej 30 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu; lub Osoby z niepełnosprawnościami powyżej 30 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu.
Inne wymagania:
Osoby bezrobotne powyżej 50 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu lub Osoby długotrwale bezrobotne powyżej 30 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu; lub Osoby z niepełnosprawnościami powyżej 30 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Gościcka
Nr telefonu:
24 367 18 44-48
Wymagane dokumenty:
skierowanie