StPr/25/0588
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącj z kancelarii oraz
koordynowanie jej obiegu w kancelarii; prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresie; umawianie i koordynowanie spotkań prawników i klientów kancelarii, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań; przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych; redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii; archiwizowanie dokumentów; zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe
Miejsce pracy:
Biecz, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi; odporność na stres; dobra organizacja pracy; bardzo dobry stan zdrowia psychicznego i fizycznego
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi; odporność na stres; dobra organizacja pracy; bardzo dobry stan zdrowia psychicznego i fizycznego
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie + CV