Numer:
StPr/25/0215
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przeszkolenie bhp i P.poż. zapoznanie z zasadami ochrony informacji niejawnych, ochrony tajemnicy służbowej, przepisami dot. ochrony danych osobowych, regulaminami i instrukcjami obowiązującymi w jednostkach organizacyjnych prokuratury. 2. Zapoznanie z wewnętrzną organizacją powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury, strukturą organizacyjną prokuratury rejonowej, organizacją i zakresem działania sekretariatów, obowiązkami pracowników sekretariatów, ogólnymi zasadami biurowości, zasadami obiegu dokumentów, obsługi sprzętu biurowego, rodzajami repertoriów, rejestrów, wykazów kontrolnych. 3. Przyjmowanie i rejestrowanie w systemie elektronicznym PROK-SYS oraz zapewnienie prawidłowego obiegu wpływających do jednostki prokuratury przesyłek, pism procesowych i korespondencji ogólnej. 4. Przygotowanie korespondencji wpływającej do obiegu wewnętrznego, z zachowaniem przepisów i procedur dotyczących m.in. korespondencji imiennej, procesowej, niejawnej. 5. Przyjmowanie i przygotowanie korespondencji do ekspedycji (rejestracja w systemie elektronicznym PROK-SYS, pakowanie, kopertowanie, adresowanie, potwierdzanie sposobu wysyłki). 6. Sporządzanie skanów, kserokopii i odpisów dokumentów oraz digitalizacji akt i dokumentów. 7. Porządkowanie materiału aktowego w formie tradycyjnej - papierowej i po dugitalizacji. 8. Zapoznanie z funkcjonowaniem archiwum zakładowego, przygotowywanie wykazów archiwalnych i inne czynności związane z archiwizowaniem. 9. Wykonywanie czynności pomocniczych w sekretariacie prokuratury rejonowej. 10. Różne czynności z zakresu pracy biura podawczego i sekretariatu prokuratury zlecone przez opiekuna lub wybrane przez stażystę.
Miejsce pracy:
Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Teresa Sproska
Nr telefonu:
957770012
Wymagane dokumenty:
skierowanie