StPr/25/0419
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
zadania:
Biuro Dyrektora Generalnego i Administracji
pomoc w obsłudze dokumentów w elektronicznym systemie kancelaryjnym EZD RP
udział w przygotowaniu zapytań ofertowych na zakupy poniżej 130 tyś zł netto
pomoc w opisywaniu i archiwizowaniu faktur
pomoc w segregowaniu, archiwizowaniu oraz brakowaniu dokumentów w Biurze Dyrektora Generalnego i Administracji
udział w załatwianiu spraw administracyjnych w terenie
pomoc w sporządzaniu wniosków oraz innych pism administracyjnych
pomoc w telefonicznej obsłudze interesantów
udział w sporządzaniu różnych zestawień na podstawie dostępnych danych
obsługa sprzętów biurowych
Departament Górnictwa i Hutnictwa
pomoc w sporządzaniu miesięcznych zestawień środków budżetowych przekazywanych podmiotow górnictwa węglowego i nie węglowego na podstawie zawartych umów oraz miesięcznych decyzji finansowych
udział przy opracowywaniu sprawozdania z wykorzystania środków budżetowych
pomoc przy monitorowaniu prawidłowości wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na finasowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o funkcjonowaniu górnictwa węgla kamiennego lub ustawy o dotacji przeznaczonej dla niektórych piodmiotów, w celu weryfikacji właściwego ich wydatkowania
udział w analizowaniu informacji pokontrolnych w zakresie oceny prawidłowości wykorzystania środków budżetowych, w celu przekazania niezbędnych danych do sporządzenia ewentualnych sprawozdań
pomoc w udzielaniu odpowiedzi m.in. na skargi, wnioski i petycje oraz interpelacje, zapytania poselskie oraz wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej
Departament Górnictwa i Hutnictwa
pomoc w organizacji spotkań
udział w analizowaniu wpływających, pism/projektów aktów prawnych
pomoc w przygotowywaniu projektów pism
udział przy wysyłce korespondencji Epuap/tradycyjnej
obsługa sprzętów biurowych
Departament Budżetu i Finansów
udział w weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
wsparcie w obsłudze administracyjnej dokumentów księgowych, tj. porządkowanie faktur, umów i innych pism dokumentów zgodnie z wytycznymi
pomoc przy tworzeniu sprawozdań, raportów finansowanych, zestawień i analiz
pomoc w archiwizacji dokumentów
pomoc w pracach bieżących departamentu
obsługa sprzętów biurowych
Oferta stażu dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska
Miejsce pracy:
Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Bardzo dobra obsługa komputera
- dodatkowe: skrupulatność w wykonywaniu obowiązków praca na I zmianę 7.00-15.00 praca na stażu nie obejmuje pory nocnej 22.00-06.00 brak gwarancji zatrudnienia
Inne wymagania:
dodatkowe: skrupulatność w wykonywaniu obowiązków praca na I zmianę 7.00-15.00 praca na stażu nie obejmuje pory nocnej 22.00-06.00 brak gwarancji zatrudnienia
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Michalina Sładek
Nr telefonu:
327715911
Wymagane dokumenty:
CV