StPr/25/0103
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie CRM. Obsługa skrzynki mailowej i wsparcie procesu ofertowania. Wykonywanie prezentacji firmowych (Power point) oraz wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych, strony www. Pisanie tekstów reklamowych, rejestracji firmy na wydarzenia branżowe i koordynacji tych wyjazdów.
Miejsce pracy:
Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Natalia Gołębiewska
Nr telefonu:
586211150 w. 312
E-mail:
[email protected]