StPr/25/0028
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
organizaowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP,ochrony ppoż. ochrony środowiska w wymaganiami ergonomii,
analizowanie rynku i ofert konkurencji,nawiązywanie kontaktów (osobistych , telefonicznych, mailowych) z nowymi i potencjalnymi klientami
utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
określenie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu )
analizowanie warunków sprzedaży
analizowanie rynku i ofert konkurencji
utrzymywanie kontaktów z dotychczosowymi partnerami handlowymi
organizowanie transportu: udział w akcjach promocyjnych
kompletowanie i składanie odpowiedniej instytucji dokumentów finasowych
właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów)
tworzenie ofert handlowych
tworzenie bazy klientów: wysyłanie ofert do klientów
reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych
proponowanie działań usprawniajacych sprzedaż
sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
inne czynności zlecone przez przełożonego
Miejsce pracy:
Kuniów, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, średnie branżowe
- obsługa urządzeń biurowych, Obsługa programów pakietu MS OFFICE
- odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność
Inne wymagania:
odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Martyna Klimek
Nr telefonu:
774474058 w. 58
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z PUP