StPr/25/0039
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Monitorowanie otoczenia przedsiębiorstwa w celu pozyskiwania nowych klientów. Sprzedawanie produktów i usług w ramach ustalonego przez kierownictwo programu sprzedaży. Tworzenie długofalowych relacji z klientami oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Przygotowywanie ofert handlowych, dokumentów sprzedażowych. Koordynacja obiegu wewnętrznych dokumentów.
Miejsce pracy:
Targowisko, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komptera (MS Office), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
obsługa komptera (MS Office), komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Natasza Bała
Nr telefonu:
122897016
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie