StPr/25/0439
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy, ofertą produktową oraz obowiązującymi procedurami obsługi klienta. Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych w zakresie bieżącej obsługi klienta. Odpowiadanie za zapytania klientów (telefoniczne, mailowe) ora udzielanie informacji na temat oferty. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (email, tradycyjna). Współpraca z działem magazynowym i handlowym w zakresie realizacji zamówień. obsługa prostych dokumentów biurowych (np. faktury, reklamacje). Obsługa programu handlowego SUBIEKT.
Schemat czasu pracy: 8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Miejsce pracy:
Palmiry, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność. Dobra organizacja pracy własnej. Brak przeciwskazań do pracy biurowej i przy komputerze. Umiejętność pracy w zespole i pod presja czasu. Podstawowa znajomość obsługi komputera (MS Office). Umiejętność redagowania pism i wiadomości email. Gotowość do nauki systemów informatycznych.
Inne wymagania:
Wysoka kultura osobista i komunikatywność. Dobra organizacja pracy własnej. Brak przeciwskazań do pracy biurowej i przy komputerze. Umiejętność pracy w zespole i pod presja czasu. Podstawowa znajomość obsługi komputera (MS Office). Umiejętność redagowania pism i wiadomości email. Gotowość do nauki systemów informatycznych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Gajewska
Nr telefonu:
227759244 w. 142
Wymagane dokumenty:
skierowanie na staż