StPr/25/0649
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w salonie - udzielanie podstawowych informacji o oferowanych produktach, prezentacja asortymentu, pomoc w doborze rozwiązań dopasowanych do klienta; wsparcie w przygotowaniu ofert handlowych - sporządzanie wstępnych wycen, kompletowanie materiałów, przygotowywanie katalogów i próbek do prezentacji; obsługa administracyjno-biurowa - wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej, archiwizacja dokumentów; wsparcie działań marketingowych - przygotowywanie materiałów promocyjnych, aktualizowanie informacji o ofercie w mediach spoecznościowych i na stronie internetowej; organizacja ekspozycji towaru - dbanie o estetyczny wygląd salonu sprzedaży, uzupełnianie próbek paneli i drzwi, układanie ekspozycji zgodnie z wytycznymi; kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz dostawcami - przekazywanie podstawowych informacji, umawianie spotkań, potwierdzanie terminów
Miejsce pracy:
Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Osika
Nr telefonu:
322978758
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie

Zaloguj się przez Facebook