StPr/25/0302
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji, przestrzeganie obiegu dokumentacji, odbieranie telefonów, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników, wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, obsługa skrzynki, sporządzanie pism, kopiowanie i skanowanie dokumentów, fakturowanie, księgowanie wyciągów
Miejsce pracy:
Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet, Excel
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marta Jakubczyk
Nr telefonu:
523867624
Wymagane dokumenty:
cv + skierowanie