[Staż] SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ

[Staż] SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ

Gdański Urząd Pracy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
1 994,40 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2530

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN

Zakres obowiązków:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców. Prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowej fundacji, spółek, działalności gospodarczych. Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS, PPK, GUS. Monitorowanie okresowych badań pracowników, szkoleń BHP. Sporządzenie dokumentów w zakresie zatrudnienia, przebiegu oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych. Kontakt z klientem. Przygotowanie pism i dokumentów dla instytucji zewnętrznych. Staż od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8-16.

Miejsce pracy:
Kowale, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe
  • znajomość obsługi komputera konieczna, znajomość przepisów prawa pracy (dodatkowy atut), znajomość programów kadrowych OPTIMA, Płatnik ( dodatkowy atut), umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność.


Inne wymagania:
znajomość obsługi komputera konieczna, znajomość przepisów prawa pracy (dodatkowy atut), znajomość programów kadrowych OPTIMA, Płatnik ( dodatkowy atut), umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Doradca klienta

Nr telefonu:
58 743 13 00
Dodano: 29.03.2025, 12:01
ID ogłoszenia: 174599
Wynagrodzenie
1 994,40 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
Udostępnij:
Dodano: 29.03.2025, 12:01
ID ogłoszenia: 174599

Zobacz inne oferty

Do góry