Numer:
StPr/25/0358
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
a) Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych.
b) Przygotowywanie oferty handlowej oraz prezentowanie jej klientom.
c) Pozyskiwanie i obsługiwanie nowych klientów punktu sprzedaży artykułów przemysłowych.
d) Doradzanie klientom, udzielanie dodatkowych informacji w zakresie doboru odpowiednich środków.
e) Realizowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych z wykorzystaniem kasy fiskalnej oraz wystawianie paragonów i faktur.
f) Obsługa urządzeń technicznych dostępnych na stanowisku pracy. Tj. kasa fiskalna, terminal kart płatniczych itp.
g) Dbanie o estetykę punktu sprzedaży artykułów przemysłowych.
Miejsce pracy:
Koluszki, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Emilia Kaliszewska
Nr telefonu:
447141354 w. 23
Wymagane dokumenty:
Skierowanie