StPr/24/1322
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie sie z zasadmi BHP i PPOŻ, sprzedaż towarów i przyjmowanie zapłat za zakupiony przez klienta produkt, odbieranie towaru i kwitowanie jego odbioru, dbanie o należytą ekspozycję towaru wewnątrz sklepu i zewnętrznych witryn, pakowanie produktów zakupionych przez klientów, wykonywanie raportów sprzedaży, udzielanie klientom rad dotyczących zgłaszanych przez nich wątpliwości.
Miejsce pracy:
Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- - pracowitość - zaangażowanie w pracę - punktualność
Inne wymagania:
- pracowitość - zaangażowanie w pracę - punktualność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Grzenkowicz
Nr telefonu:
586776309
Wymagane dokumenty:
CV