StPr/25/0089
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
zapoznanie się z regulaminami, procedurami, zapoznanie się ze specyfiką branży budowlanej, pomoc w administracji dokumentów, pomoc w realizacji zamówien sprzedażowych, wsparcie w obsłudze wewnętrznego programu, archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze zawodowe
- doświadczenie zawodowe - mile widziane, kierunki techniczne - mile widziane
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe - mile widziane, kierunki techniczne - mile widziane
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Subotowicz
Nr telefonu:
943524133
Wymagane dokumenty:
cv