StPr/24/4477
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
-zapoznanie się z topografią archiwum
-poznanie procedur archiwizacji dokumentów
-współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Wydz. Składnica Akt
-uzupełnianie akt osób bezrobotnych o dokumentację przekazaną z innych komórek organizacyjnych
-sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu
-kserowanie dokumentów
-pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej
Miejsce pracy:
Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Wiśniewska
Nr telefonu:
422516592
Wymagane dokumenty:
skierowanie