StPr/25/0010
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestru wejść i wyjść w budynku Komendy Powiatowej. Udział w obsłudze obiegu dokumentów (wysyłanie, nadawanie, odbieranie korespondencji). Pomoc administracyjna w komórkach organizacyjnych (porządkowanie, uzupełnianie, kopiowanie, segregacja dokumentacji). Pomoc administracyjna i techniczna w archiwum zakładowym.
Miejsce pracy:
Pułtusk, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Olga Kołakowska
Nr telefonu:
236926855 w. 255
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie na staż