StPr/25/0594
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- kontakt z dostawcami w celu uzyskania ofert;
- dodanie ofert oraz informacji o kontrahencie do systemu komputerowego;
- aktualizacja danych w systemie komputerowym oraz weryfikacja już istniejących;
- składanie zamówień i monitorowanie ich realizacji;
- przyjęcie towaru do systemu i aktualizacja danych w systemach informatycznych;
-analiza poprawności dokumentów dotyczących zamówień, faktur i dostaw oraz prowadzenia dokumentacji;
- archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Miejsce pracy:
Borków Stary, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Monika Kajzer
Nr telefonu:
627689793
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie