StPr/25/0703
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
- przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ;
- przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów wewnętrznych Organizatora;
- pomoc przy prowadzeniu spraw związanych z ustaleniem opłaty dla rodziców dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej poza miastem Chorzów, w tym ustalenie miejsca zamieszkania lub pobytu rodziców dzieci, sporządzanie zawiadomień o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia opłaty, przekazywanie do pracownika zajmującego się egzekucją kopii decyzji ustalającej opłatę;
- udzielanie informacji klientom w zakresie realizowanych zadań przez Dział Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej;
- obsługa podstawowych urządzeń biurowych;
- obsługa komputera i podstawowa wiedza w zakresie programów niezbędnych do realizacji powierzonych zadań;
- zapoznanie się z obiegiem dokumentów, w tym dokumentów elektronicznych;
- adresowanie, nadawanie korespondencji;
- archiwizacja dokumentacji zgodnie z przyjętymi zasadami;
- pomoc przy sporządzeniu bieżących dokumentów i dokumentacji statystycznej;
- pomoc pracownikom Zespołu ds. obsługi i finansowania pieczy zastępczej w bieżących czynnościach administracyjno-biurowych;
- wykonywanie innych czynności zleconych pod nadzorem opiekuna.
Miejsce pracy:
Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
- sumienność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Goik-Macko
Nr telefonu:
323497101
Wymagane dokumenty:
skier.