StPr/25/0180
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
organizacja pracy w przychodni medycznej. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej. Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji dla potrzeb NFZ oraz z podstawowymi formami umów i kotraktów. Tworzenie dokumentacji archiwalnej. Obsługa programu M-Medica.
Miejsce pracy:
Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w grupie, komunikatywność, dyskrecja
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karina Grudziecka-Polowy
Nr telefonu:
323497101
Wymagane dokumenty:
skierowanie, cv