StPr/25/0145
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie z przepisami wewnętrznymi wymaganiami na stanowisku, zakresu zadań wykonywanych w Wydziale, procedur oraz poznanie organizacji prac wsparcie w procesie ich realizacji.
2. Wsparcie Wydziału w realizacji z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym ,, Aktywny rodzic.
3. Pomoc przy realizacji nowego zadania ,,Renta wdowia.
4. Uczestniczenie i pomoc w obsłudze klientów, udzielanie informacji ogólnych, wydawanie materiałów i formularzy pobieranie mLegitymacji.
5. Przyjmowanie, weryfikacja oraz rejestracja dokumentów w aplikacjach dedykowanych.
6. Obsługa korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji.
Miejsce pracy:
Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Mile widziane: ukończenie lub kontynuacja studiów wyższych, -zdolność do pracy przy komputerze powyżej 4godz. dziennie, -umiejętność bezproblemowej obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności szybkiego uczenia się pracy w aplikacjach, -zdolność ruchowa pozwalająca na samodzielny transport ręczny dokumentów, na przemieszczanie się w celu rozwozu, przenoszenia i dostarczanie akt oraz wysyłki korespondencji, -zdolność do pracy z Klientem, -Umiejętność współpracy w zespole, obowiązkowość punktualność, predyspozycje psychiczne i zdrowotne pozwalające na wywiązywanie się z powierzonych zadań o obowiązków, sumienność, rzetelność, niekonfliktowość.
Inne wymagania:
Mile widziane: ukończenie lub kontynuacja studiów wyższych, -zdolność do pracy przy komputerze powyżej 4godz. dziennie, -umiejętność bezproblemowej obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office oraz umiejętności szybkiego uczenia się pracy w aplikacjach, -zdolność ruchowa pozwalająca na samodzielny transport ręczny dokumentów, na przemieszczanie się w celu rozwozu, przenoszenia i dostarczanie akt oraz wysyłki korespondencji, -zdolność do pracy z Klientem, -Umiejętność współpracy w zespole, obowiązkowość punktualność, predyspozycje psychiczne i zdrowotne pozwalające na wywiązywanie się z powierzonych zadań o obowiązków, sumienność, rzetelność, niekonfliktowość.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Nowak
Nr telefonu:
247212914 w. 267
Wymagane dokumenty:
skierowanie na staż