StPr/25/2790
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
- zapoznanie z przepisami wewnętrznymi wymaganymi na stanowisku, zakresu zadań wykonywanych w Wydziale, procedur oraz poznanie organizacji pracy wsparcie w procesie ich realizacji,
- wsparcie Wydziału w realizacji bieżących zadań, w tym nowego zadania Renta wdowia,
- Współpraca z komórką Obsługi Klientów i Korespondencji oraz komórką Obsługi Dokumentacji w zakresie obiegu korespondencji, akt emerytalno- rentowych oraz wniosków o świadczenie emerytalno- rentowe, kapitał początkowy i inne świadczenia,
- praca w aplikacji dedykowanych,
- kompletowanie akt i zakładanie teczek spraw,
- rejestrowanie wniosków o świadczenie emerytalno-rentowe,
- porządkowanie i przekazywanie akt do archiwum
Miejsce pracy:
Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Wiśniewska
Nr telefonu:
422516592
Wymagane dokumenty:
skierowanie