StPr/25/0474
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Sieradzu, regulaminem pracy, instrukcją kancelaryjną i organizacyjną wydziału.
Zapoznanie się z zakresami obowiązków pracowników wydziału i aktami prawnymi na zajmowanych stanowiskach oraz kodeksem postępowania administracyjnego.
Prowadzenie spraw kancelaryjno-biurowych związanych z obiegiem dokumentów: poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programu poczty elektronicznej, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie dokumentów do poszczególnych pracowników wydziału.
Obsługa interesanta- przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji.
Pomoc przy rozliczaniu użytkowników nieruchomości z mediów.
Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner).
Redagowanie i opracowywanie pism urzędowych przy użyciu programu Open Office, Word, Excel.
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi starostwa.
Pomoc przy archiwizowaniu dokumentów.
Miejsce pracy:
Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca Klienta
Nr telefonu:
438 221143
Wymagane dokumenty:
skierowanie