StPr/25/0443
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie z dokumentacją i poznanie sposobów rejestrowania, gromadzenia i przechowywania dokumentów.
Pisanie pism i tworzenie dokumentów w edytorze tekstów.
Przygotowywanie dokumentów do wysyłki.
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
Obsługa administracyjna POI - udzielanie informacji telefonicznych, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji.
Obsługa urządzeń biurowych i komputerowych programów użytkowych.
Miejsce pracy:
Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradca klienta
Nr telefonu:
43 822 11 43
Wymagane dokumenty:
skierowanie