StPr/25/0061
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
sporządznie oraz prowadzenie korespondencji biurowej min. sporządzanie różnego rodzaju pism z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu,
obsługiwanie programów oraz urzadzen biurowych
sporzadzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie materialow i aktów prawnych niezbędnych do pracy,
wykonywanie czynności kancelaryjknych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism itp., przy gotowywanie korespondencji do wysyłania pocztą tradycyjną i poczta elektronicdzną, udzieloanie informacji telefonicznych, przygotowywanie zebrań, narad, konferaencji, stosowanie przepisów prawa dotyczącego tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych, przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczenstwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawadotyczące ochrony przecipożarowej i ochrony środowiska
Miejsce pracy:
Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Brzoza
Nr telefonu:
338514991 wew. 335
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV