Numer:
StPr/25/0111
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie z regulaminem zakładu pracy. Prowadzenie spraw administracyjnych. Obsługa urządzeń biurowych. Opracowywanie bieżącej korespondencji na zajmowanym stanowisku pracy. Archiwizacja dokumentów. Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych. Przestrzeganie zasad BHP.
Miejsce pracy:
Gryfów Śląski, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Kamila Wierzbicka
Nr telefonu:
757824224 w. 274
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV+skieorwanie