StPr/25/1081
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa Klienta, przyjmowanie zgłoszeń od interesantów, prowadzenie Fb, Instagrama, przygotowywanie rozliczeń wycieczek, programów wyjazdów, rozliczanie kierowców z kart pracy.
Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Obsługa komputera, Internetu, znajomość mediów społecznościowych.
Inne wymagania:
Obsługa komputera, Internetu, znajomość mediów społecznościowych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Marlena Przygoda
Nr telefonu:
177745142
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.: -osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin), -osoby starsze, powyżej 55 roku życia, -osoby długotrwale bezrobotne, -kobiety, -osoby z niepełnosprawnościami, -osoby o niskich kwalifikacjach. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy do spraw zatrudnienia.