StPr/25/0433
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z organizacją wewnętrzną Starostwa Powiatowego w Głogowie. Archiwizacja dokumentów.
2. Zapoznanie przepisów ustawy o samorządzie powiatowym.
3. Zapoznanie się z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
4. Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o uzyskanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
5. Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji złożonej na komisję.
6. Pomoc w obsłudze pracy składów orzekających.
7. Wypisywanie orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
8. Przyjmowanie i rejestrowanie legitymacji dokumentującej niepełnosprawność.
9. Przyjmowanie i drukowanie kart parkingowych.
10. Uzupełnianie danych w systemie EKSMOoN.
Miejsce pracy:
Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Joanna Szymankiewicz
Nr telefonu:
767275522
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie, cv Kontakt osobisty, pok. 114.