StPr/25/0809
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism; Kompletowanie dokumentów; Sporządzanie projektów pism, sporządzanie zawiadomień i wezwań dla stron i świadków; Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Organizowanie pracy w biurze; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną; Porządkowanie akt, tworzenie spisu archiwalnego, rozdzielanie poczty, zapoznanie się ze specyfiką pracy w archiwum, zapoznanie się z programem repertoryjno-biurowym Currenda, zapoznanie się z systemem ksiąg wieczystych SOWKW, zapoznanie się ze specyfiką pracy w księgowości; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie min. średnie; zdolność do pracy w pozycji wymuszonej.
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie; zdolność do pracy w pozycji wymuszonej.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie