StPr/25/0808
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
2 755,10 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); Kompletowanie dokumentów; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów, wykonywanie czynności kancelaryjnych; Organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wykształcenie min. średnie; komunikatywność; zdyscyplinowanie; odpowiedzialność; umiejętność tworzenia i formatowania dokumentów (Word) oraz analizowania i prezentowania danych (Excel).
Inne wymagania:
Wykształcenie min. średnie; komunikatywność; zdyscyplinowanie; odpowiedzialność; umiejętność tworzenia i formatowania dokumentów (Word) oraz analizowania i prezentowania danych (Excel).
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Skierowanie